!
!

Garantie en defecten

Garantietermijn
Indien jouw product defect raakt, kun je natuurlijk ook op ons rekenen. Op alle producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing. Stynia Sfeer & Deco heeft geen eigen reparatiedienst en laat defecte producten altijd herstellen via haar leverancier.

Voordat je een artikel retour zendt, moet je in het bezit zijn van een retournummer. Een retournummer vraag je aan middels ons contactformulier.


Uitgesloten van garantie
De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:
1.   Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik
2.   Vocht of waterschade


Defect bij ontvangst
Wanneer jouw product direct bij ontvangst niet goed functioneert, neem dan contact op met de klantenservice via ons contactformulier of via chat. Als onze leverancier het defect kan bevestigen, ontvang je altijd een nieuw exemplaar.


Stappenplan voor garantie en defecten
Wanneer je gebruik wilt maken van je garantie, volg dan het onderstaande stappenplan om jouw retour zo soepel mogelijk te kunnen afhandelen.
1.    Meld bij onze klantenservice dat je een artikel retour wilt sturen.
2.    Via e-mail ontvangt je een bevestiging van uw verzoek.
3.    Via e-mail ontvangt je instructies voor de verzending van het artikel.
4.    Wanneer je zending retour is ontvangen, sturen wij een ontvangstbevestiging via e-mail.
5.    Je klacht wordt onderzocht en er wordt zo snel mogelijk een oplossing voorgesteld.


Kosten
De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor jouw rekening. Stynia Sfeer & Deco draagt de kosten van de retourzending van het gerepareerde of vervangende product.